"Вліпи за себе": відеозаклик проголосувати підкорює тернополян

 

BAYDUZHE – назва відеоманіфесту від громадської організації Global Office. Ініціатива «#вліпизасебе» мотивує молодих українців проголосувати на виборах 25 жовтня, пише ternopil-trend.in.ua.

За статистикою Центру Разумкова на вибори приходить тільки 27% українських хлопців і дівчат (інформація стосується президентських виборів) зі всієї держави. Для порівняння – у 2004 р. молоді проголосувало у два рази більше – 71%.

«Байдуже хто ти, якщо тобі не байдуже»

Автори наголошують, що голосувати – важливо. Таким способом ми висловлюємо свою громадянську позицію. При цьому вони залишаються аполітичними і не входять до жодних партій. Кажуть, що уникають сутичок – можуть тяжко працювати і постійно відпочивати, можуть майже щодня ходити на гучні вечірки і зі схожого відвідати хіба що шкільний випускний. Люди будь-якої орієнтації, професії, віросповідання, з різною зовнішністю, але з однаковою громадянською позицією. Ким би не була людина, вона повинна проголосувати на місцевих виборах.

 

2

В Інтернеті надають інформацію щодо виборів, зокрема і спростовують міфи. Наприклад, «Голос все одно вкрадуть». Автори пояснюють, що в Україні демократична система виборів. Навіть ЄС, НАТО, ОБСЄ визнали наші попередні вибори прозорими. Тим більше, українці мають змогу обирати президентів, на відміну від Білорусії.

Нагадують, що йти на вибори – це майже як до супермаркету за продуктами. Головне, не забути взяти свою ручку.

В’ячеслав Дрофа коментує: "Ми маємо можливість жити і розвиватися у вільній країні незалежно від того, яким шляхом ідемо. Проте будь-який з цих шляхів – втрачений, якщо паралельно ми забуваємо свою громадську позицію та нехтуємо своєю ж соціальною усвідомленістю".

Креативна агенція ANGRY займалася процесом створення відеоманіфесту. У зйомці ролику взяли участь блогери, музиканти, продюсери, хореографи, художники, стилісти, діджеї та фотографи з усієї України.

Молодь сприймає краще візуальну інформацію і автори показали голосування сучасним і актуальним.

Ролик стрімко набрав популярності у соцмережах

За 14 днів відео набрала більш, ніж 820 000 переглядів на Youtube.

Тернопільська молодь підтримує маніфест і залишається активною у політичному плані. 18 жовтня відеоманіфесту BAYDUZHE міжнародне журі присудило перш місце у фестивалі соціальної реклами Molodiya Festival. Це відбулося у Національному центрі Олександра Довженка у столиці.

Коментарі